torsdag 12 november 2009

Utlottning



Hittade till en underbart fin blogg vid namn - Ett Vitare Hem där ägarinnan har utlottning på Flora bilder.
Jag passar på att vara med och tävla och kan förhoppningsvis hänga dessa underbara Flora ark på min ack så tomma storarumsvägg...

Den skriker efter sällskap ;-)


Gårdagen här hemma bestod av att göra en sats med pepparkaksdeg.
Hela huset doftade jul och nu är längtan efter julen ännu större.
Kvällen här idag blir till att gå igenom lådorna med adventspynt och ställa upp i tvättstugan. Så att när det är dags att pynta behöver jag inte leta efter sakerna och stå helt handfallen för jag inte vet hur jag ska pynta.
Helgerna framöver är fullbokade och pyntningen kommer ju att ta sin tid.
Lika bra att sätta igång när tiden finns eller vad säger ni??

 ♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar