tisdag 24 november 2009

Rogivande Stilla


För ett tag sedan beställde jag hem tyger för att kunna sy julklappar till barnen men oxå ett par kuddfodral till soffan.
Idag plockade jag fram allt och satte igång. Tog inte lång stund så var 2 st kuddfodral klara och jag ska försöka mig på att fixa 2 till ikväll om tiden räcker till.

Underbart ljuvliga blev dom. Passar perfekt i soffan. Jag har ju en längre tid önskat mig vita överdrag till sofforna men det är annat som behövts prioriteras.
 Så har man inga vita överdrag får man nöja sig med vita kuddar...





Att man drar så länge på saker som tar kort tid är knepigt. Jag tror tyget legat nästan 2 månader i en låda och väntat. Men jag har hela tiden hittat annat att göra.
Idag skulle jag egentligen städat, *harkel* men jag valde att sy istället.

Nu blir det dock städning eftersom belöningen väntar så fint i soffan.

Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar