fredag 20 november 2009

Följer schemat ganska så bra.

Jag har märkt att jag omedvetet följer mitt bloggschema ganska så bra.
Bloggar ett par inlägg, tar en paus och pysslar en massa hemma. Bloggar igen osv. osv.

Så var det då dags igen.
Nu med en massa nya  bilder att dela med mig av.


Under den senaste veckan är det jul förberedelser som har gällt. Sista dagarna har stått för makens födelsedag. Fixat presenter , planerat mat, slagit in paketen och försökt bita mig själv i tungan så han inte ska få paketen innan dagen.
Jag blir mer spänd och nervös än honom. Fjärillar fladdrar i magen och jag vill ge honom klapparna nu nu nu!!

Han skrattar mest åt mig. Jag förstår honom..

Dagens inlägg skulle egentligen handla om barnens rum.Där det sker mest förändringar/förbättringar.

So here it comes!





Thea har som storebror fått en egen korg till alla napparna och snuttisarna.En sådan där sak som jag gått och funderar ett tag på om hur jag ska göra, vad hon ska ha. Härromdagen slog det mig.
Korgen som står i köket som eg, var till rengöringsmedlena men som aldrig blev nyttjad.

Vips så satt den på plats.

Självklart skall våran lilla prinsessa sova som en oxå.. (Det enda som fattas är 2 junosängar.)
Och så passar vi på att återanvända storasysters himmelsäng som bara ligger och dräller i ett skåp för - utifall att hon vill ha den.

Rummet blev som helt nytt och både storebror och pappa tyckte att det var fint. Storebror blev nog aningens svartis så hittar jag en blå ska han få en riddar himmel..
Eller.. För fjantigt?!?

Önskar alla en underbar helg.
Här ska vi mysa ordentligt.
Nu först ska städmaterialen fram.

♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar