onsdag 25 november 2009



Nu är firandet över här hemma och maken har fått öppna paketet som kom från svärföräldrarna.
Utav mig och barnen fick han i lördags en eldkorg.Och en cirkelsåg/gereringssåg.

Sådant som han önskat sig ett tag men som man kanske inte går ut och köper bara så där. Då var det en perfekt present från en fru som har en maken som verkligen äger allt.
Nja nästan allt iallefall.

Utav min mamma och pappa kom det idag ett stort och tungt paket.
Maken har önskat sig detta paket länge. Men inte fått det.

På posten låg det en Muurikka och väntade.


Ni vet en sådan där gjutjärns panna som Per Moberg (Tv-Kocken) har. Som man grillar allt och lite till på.
Maken blev mäkta imponerad och nog lite stolt över frugan som han visste låg bakom alla paketen.

Till kvälls firandet här hemma blev det en kladdkaka med mörkchoklad i och marshmallows..
Wow vilken go blandning. En kopp kaffe och en klick grädde.

Behöver jag berätta att man är kräkmätt nu..

Morgondagens projekt blir att börja med en
- Jag önskar mig till Jul Lista.

Nu är det snart dags för ½ 8 hos mig.

♥ Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar