söndag 17 oktober 2010

Söndags kväll

Sitter i ett tyst och lungt hus med barn som sover så gott så gott!
Tända ljus och Kalla fakta som rullar på tv:n...

Jag blir riktigt förvånad över hur känslig jag blivit! Jag blir riktigt berörd av sådana här program.
Lite så jag känner att jag sörjer för Anna Linds familj som skall behöva se detta, både i tv och tidningar.
Vill dom verkligen veta att det kanske skulle gått att rädda hennes liv om läkarna gjort vad dom skulle??

Jag skulle inte vilja veta. Inte så här lång tid efteråt.
Eller inte alls. Faktiskt!
Nää riktigt tagen blir jag.

Innan programmet började gick jag runt och tände mina ljus.
Medans jag gick runt i stora rummet kom jag på att jag aldrig visat mina fina flickor som jag shoppade på Ullared sist.
Hittade dom när vi var på väg till kassan och jag rotade snabbt igenom vagnen efter saker som jag inte behövde - för att kunna få med mig mina flickor hem.
Så dom fångade mitt hjärta!
Det är nog mina egna flickor dom symboliserar.


Nu blir det fortsatt kaffe drickande och ensam mamma söker!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar