onsdag 6 oktober 2010

Dagarna flyter på.

Som hos dom flesta småbarns föräldrar försvinner dagarna i ett nafs.
Helt veckovill, kommer inte ihåg tandläkartider och läkarbesök.
Glömmer att skriva ner allt det viktigaste.

Är bara mest för tillfället.
Kroppen och huvudet har nog en gemensam strejk.
En resa till ett varmare land skulle sitta fin fint.

Drömma går ju.
Just nu drömmer jag faktiskt om Jul!!
Haha.. Ja faktiskt.
Funderar sakta men säkert ut hur jag vill förändra till jultiden.
Fram tillsdess plockar vi äpplen så det står härliga till.
Här ska få bli mer torkade äppleskivor, lite äpplesylt och en paj eller 2.

Skulle kanske ta mig i kragen och ringa läkaren imorgon då jag inte alls känner igen mig själv för tillfället.
Riktigt kass i kropp och själ.
Så detta kan man konstatera att det fick bli ett gnäll inlägg ;-)

Har under helgen haft barnledigt från 2 av 3 barn.
Det sista och äldsta barnet ville ha lite ensamtid med mamman och pappan och fixa i hennes nya rum.
Maken tog med sig barnen till Liseberg och lämnade sedan dom minsta hos mormor och morfar.
Medans dom var där fixade jag med målning och pyssel i Sholas rum.
Nu är det småplock kvar som förhoppningsvis hinner bli klart innan fredag då farfarn kommer på besök.

Nu ska jag slappa av en mysig höst kväll, goa raggisar och en filt till Greys.
Kanske skulle trycka på Record knappen utifall att man somnar mitt upp i filt och ljus myset!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar