torsdag 21 oktober 2010

Imorgon Fredag.

Nu har veckan försvunnit med sån där rasande fart igen.
Imorgon redan fredag...
Jag och äldsta dottern ska på tjejtur.
Åker till Bästa fröken P med familj imorgon bitti.
Först en sväng förbi Jönköping och tar en kopp kaffe hos vännen M.


Maken skall vara hemma med farfar och minstingarna.
Hoppas att allt kommer gå bra för dom.
Om jag inte minns helt fel så blir det första gången som dom är själva en hel helg.
Utmaning bara det!!

Sitter nu och inväntar att John blund ska strö sömndamm i Miltons ögon, verkar dock inte som att det kommer att ske.Han är pigg som en mört.
Ju längre jag väntar desto tröttare blir jag ;-)
Snart är det mamman som däckar över lappisen..
Snarkar gott och sover länge länge.
Kanske skulle ta och gå och packa barnens väska istället.
Fixa det sista med mitt och sysselsätta mig så jag inte somnar.

Har fixat iordning en lite paket som skall med i bilen imorgon.
Men oj så sugen jag blev på en själv.
Blir till att införskaffa en likadan när jag kommit hem igen..
Det går ju inte för sig att ge bort nåt som man själv vill ha.
Och om man nu gör det så måste det kompenseras.

Nää dags att sätta fart!

Linda

PS Nu bestämde sig Milton för att det var dags att väcka lillasyster oxå, genom att hälla ut en hel hink med duplo på golven..ojojoj...Tack Milton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar