tisdag 15 juni 2010

Vad har vi gjort för fel??

Milton man har alltid varit en morgon pigg unge.
Sedan han föddes har han varit uppe med tuppen kl 5 varje morgon.
Sedan vi bytte till sommartid har han dock kunnat sova längre, Och vissa mornar har jag fått sova ända till 7 snåret.
Det är luxus kan jag säga.

Dom sista dagarna här nu har han dock återgått till kl 5!!
Ghaa vad gör man?
Sitter nu men grus i ögonen och vill bara gå och lägga mig igen.
4:50 fick jag gå upp idag.
Det är okristligt tidigt!!

Den tiden bör inte ens vara tillåten..

Igår kväll kom älskade Sholan hem igen efter en helg i Gbg.
Med henne kom min moster och hennes vovve.
Haha dom han väl bara hem och tvätta av sig innan dom kom igen.
Knappt gått en vecka sedan dom var här sist.

Nu kom hon för att jag ska få möljighet att plugga lite.
Idag blir det plugg hela dagen medans mostern är här och tar hand om barn, hund och hus.

Maken hämtar upp mig på vägen hem, i sin nya fina bil!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar