söndag 6 juni 2010

Vad är det för en dag?!

Vad är det för en dag?
Jo det är Lindas födelsedag hurra hurra hurra!!

Här hemma har det varit fullt ös sedan lille Jack flyttade in.
Kissepauser hit och dit.
Sjuka barn...För ovanlighetens skull!!
Och staket bygge.

Idag är det Frökens födelsedag och dagen har gått åt till trädgården, lite mysigt fika utomhus.
Ett underbart besök av underbara D.

Maken och dottern bakade en underbar kaka till mamman och kom med världens finaste present.



En egen liten mini laptop...
Dottern valde färgen.Men mamma är minst lika glad för det.
Hade jag fått välja själv så hade det nog inte blivit en rosa.
Men som Shola sa - en vit hade vi inte kunnat hitta här hemma mamma och vi behövde lite färg!!!

Så glad blev jag!
Skakade när jag öppnade paketet och fick inte upp kartongen alls utan maken fick stiga in och hjälpa till ;-)

En helt underbar helg.
Och vilket väder sen då!!
Kan inte minnas när jag hade så här fint väder på min födelsedag senast!

Linda

1 kommentar:

  1. Jag får gratulera!! Dottern valde alldeles rätt, rosa går inte av för hackor. Barn kan fälla så roliga kommentarer..hihi..

    Lekstugan var med i Hus&hem år 2006 nr 8.
    Hoppas att du kan beställa.
    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera