onsdag 9 juni 2010

Nya möbler

I helgen bär det ju av till det stora gul-blåa företaget för inköp av lite nya möbler och annat nödvändigt ont.

Samtidigt hoppas jag på att kunna shoppa nya överdrag till våra soffor.
Ikea var här i förra veckan och provsatt våra knarriga soffor.
Kunde inte lokalisera felet och därav är det inget fel...

Ja ja.. Lite knasigt sätt att tänka enligt mig.
Men ska inte gnälla för mycket. Jag blev ju glad i slutändan endå..

2 nya soffor ska skickas hem till oss.
2a gången på 2 år.
Och klädseln som gått sönder får jag behålla men får pengarna tillbaka.
Maken och jag försöker nu samsas om en färg på dom nya överdragen.
Får se vilken färg det sluta med.

Bland dessa överdragen är det nog vi sitter just nu..
Får se vilken vi beslutar oss för.
Den mörkbruna känns som en favorit hos mig förutom den vita.
Men den vita får nog allt vänta ett tag till!!
Är såå trött på att tvätta sofföverdrag hela tiden..
Kletiga barn då passar det bra med brunt ;-)

Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar