torsdag 6 maj 2010

Tandagnisslan

Känns som det är helt tomt i huvudet på mig för tillfället.
Händer en massa saker här hemma hela tiden men endå känns det som att jag inte har något att skriva om.
Kan vara medicinen jag äter. Den kan ge en viss tomhet och knasighet som biverkning!

Milton har gjort hur mycket framsteg i talet som helst.
Jag blir nästan rädd så snabbt det gått.
Från att mest förklarat allt med - låna. = vill ha, titta där, kan jag få smaka osv osv. Så har allting rätt ord.
Han kör numera med 4 ord i varje mening och säger ord som häftig bil, chips,pappa kör bilen osv.

Thea grisen är snart 1 år, tiden springer verligen iväg.
Inte så mycket snack från hennes sida. 
Hon sitter med och är förnöjd.Dock inte dom senaste dagarna - då jag misstänker mer tänder.
Sover dåligt, dreglar som en galning och äter inte riktigt som hon brukar.

Imorgon bär det av till Göteborg med barnen då dom skall tillbringa helgen hos mormor och morfar.
Maken och jag ska få oss en helg för oss själva och mest mysa!
En middag på restaurang blir det med en av bästa killkompisarna.

Ska bli så mysigt!





Igår levererades detta ursnygga badkar till oss.Eller maken fick åka till butiken och hämta det.
Hade önskat att bilden var vårat badrum, men vi kan ju låtsas då vårat badrum är av en grön nyans den oxå ;-)

Barnen skulle tagit sig ett premiär dopp igår kväll, dom hoppade i och började fylla på vatten.
Shola ropade efter en stund och dom satt i kallvatten.
Vattnet i tanken var slut så det får bli ett försök till nytt premiärdopp ikväll!

Nu är det påklädning och sedan dagis som gäller för Milton man!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar