tisdag 11 maj 2010

Baka med Leila

Bild lånad från Recept.Nu

Här har jag äntligen fått prova på att göra Leilas Citron paj med Hallonmaräng.
Min är dock inte lika snygg som bilden.
Förhoppningsvis lika god som den ser ut.

Tog mig 2 dagar att göra klart den. Så länge har jag nog aldrig bakat ;-)
Mest pga att det visade sig att hälften av ingredienserna som skulle vara i hade tagit slut.

Nu står den iallefall i köket och väntar.
Vad händer då tror ni??

Jo det visar sig att kaffet är slut!!
Ska det verkligen ta 3 dagar innan jag får smaka?!?
Knappast.

Linda

Btw Imorses var Milton man så söt. Han satt och kikade på bloggar med mamman sin och ser sina kläder på min blogg. Och skriker rakt ut. Min mamma min mamma. Roligt när barnen känner igen sina egna kläder. Bör jag ta det som en komplimang att han gillar kläderna?
Självklart gör jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar