söndag 16 maj 2010

En händelserik dag

Oj vad saker det hänt här idag.

Lite hyss hyss än så länge, men snart så kan jag förtälja.
Ska bli så mysigt.
Om allt går som det ska får jag/ vi en ny vän på lördag!
Då vi oxå ska ha kalas för alla flickorna i familjen.
Till och med katten Mizan fyller år :-)

Morgondagen går åt till lite förberedelser för den nya vännen.
En tur till läkaren och kolla trycket i min ögon och se vad dom säger om det.
En fika med Alis, Petra och Haddock som är snälla och följer med oss till läkaren och passar Milton och Thea medans jag är där.

Nu blir det nog sängen.
Låg uppe och vred mig till kvart i 2 i natt och kunde inte riktigt somna.
Läsa en god bok och försöka samla krafter inför morgondagen.

Sov så sött!
Linda

1 kommentar:

  1. Vad spännande det låter med "en ny vän" :) Kramar från Emilia

    SvaraRadera