onsdag 12 maj 2010

I en godis butik

För tillfället känner jag mig fruktansvärt omogen!
Ungefär som en 5 åring i en godis butik. Jag får titta och känna men inte får jag med mig något hem.

Har inte alls någon lust att kanske vänta eller ta och inse fakta.
Nej det vill jag inte alls.
Jag vill ha det nu!!!

Ungefär så känns det i magen.
Men maken vill inte alls.
Nääp säger han med stenhård röst.
Det är bara att glömma.

Som kvinna hoppas man ju endå att den där tvekan innan nejet endå kanske betyder kanske..
Vänta lite bara så får vi se.

Att komma på bra argument för att få maken att ändra sig är näst intill omöjligt.
Han vill absolut inte.
Aldrig någonsin hette det imorses.

En liten ledsen 5 åring som inte får nåt godis med sig hem idag , det är jag!!
Vad göra???!

Hur övertygar ni era makar till något som dom kanske vill yttepytte lite men helst inte ;-)
Bra förklaring?!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar