lördag 15 maj 2010

Kvavt ute

Solen visade sig här nästan hela dagen igår.
Det blev en del gjort med staket sättning men inte tillräckligt enligt mig och maken.
Vi hade nog velat fått gjort mer.

Idag var det åter regn.
Och åter sjuka barn.
Milton vaknade med ett öga som såg ut som en blåtira från värstingslagsmålet.

Ögoninflammation som snabbt spred sig till andra ögat.
Thea har börjat hosta igen. Och kräks av allt slem.
Trevligt inlägg- ja tänk er då min vardag.

Sitter med planering för arbete. Känns riktigt spännande.
Och förhoppningsvis lika "lätt" som det låter.

Ska ordna med lite pappersarbete så får vi se vad som händer.
Skulle passa mig så bra. Håll tummarna för mig.

Shola är iväg på övernattningskalas och kommer hem imorgon igen.
Då har hon varit borta praktiskt taget hela helgen..
Men så får det bli ibland.

Jag känner mig stundvis fortfarande som en 5 åring.
Handlar väl om en mognadsprocess som man får gå igenom. ;-)

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar