lördag 8 maj 2010

Restaurang La Copita

Lördag kväll , jag och maken har fått nästan ett helt dygn för oss själva.
Att bara njuta, slappa och göra sådant som vi inte får gjort tillsammans i vanliga fall.
Det sist nämnda har vi inte gjort så mycket av ;-)
Mest njutit och slappat.

Och jag har duschat mitt på dan. Haha det händer så sällan så det får hamna med i bloggen.
Får alltid besök i duschen av en liten kille som försöker slita av sig blöja och kläder - osså uscha.

Sitter just nu och väntar på att håret skall torka och sedan skall det lockas.
I går när jag lämnade av ungarna passade jag på att klippa ny frilla oxå.
En si så där 20 cm rök med en gång.
Så skönt med kort och lätt hanterligt hår.

Ikväll skall vi på restaurang.

Restaurang La Copita en spansk restaurang. Efter mitt önskemål.
Lite tapas, musslor kokta i vin och annat mumsigt.
Men då jag alltid väljer fel mat själv skall maken vara en riktig gentleman ikväll och välja mat åt mig ;-)
Så det blir rätt.

Kanske dags att börja göra sig ordning.
Restaurangsällskapet kommer snart!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar