måndag 24 maj 2010

Lever på Panodil

Här har det varit fullt ös dom senaste dagarna.
Besök på fredag, kalas på lördag och besök på söndag.
En helt full proppad helg med andra ord.

Inte riktigt haft orken och kraften till att blogga. Vilan har gått i första hand när jag fått en stund över.
Mina mediciner är slut och tog slut i slutet på förra veckan.
Och bor man på landet så är Apoteket stängt!!
Maken skall hämta ut till mig imorgon på vägen hem från jobbet så jag kan bli människa igen.

Bara att lyfta lillgrisen Thea är ett riktigt projekt. Okej ca 8 kilo väger hon..
Hmm om vi säger så här - inte ens tvätten hängs som den ska.

Därav tystnad i bloggen ett par dagar till.
När jag återkommer gör jag det förmodligen med bilder på den nya vännen ;-)
Och kalas bilder så klart!!

♥ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar