lördag 21 maj 2011

Vi överlevde!

Att jorden skulle gå under idag har säkert några missat.
Själv höll jag på att missa det!


Men tack vare att skolorna läser tidningarna för sina elever och barnen kommer hem i bland fruktansvärt oroliga och vill förklara sin kärlek innan det är försent, så blev även vi medvetna om att jorden ev skulle gå under idag.


Kärleksförklaringarna flög omkring här hemma igår.
Kram kalas, sent fredagsmys, lite historielektioner mitt i natten för att sedan somna, vakna , shoppa och inse att man klarat jordens undergång.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13060337.ab
Harald Camping kommer förmodligen att sätta sig redan idag och räkna ut vad som gått fel i hans beräkning och komma fram till ytterligare en domedag!
Som kanske stämmer nästa gång.Den som lever får se!


Mitt under  våran shoppingtur blev jag uppraggad av telenor. 
Så synd att det inte gick att flörta till sig en telefon tidigare än slutet av juni. 
För annars hade jag definitivt  kommit hem med en ny leksak!
To bad.


Nu blir det kaffe och en tur ut med barnen innan det blir kallt och regn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar