onsdag 18 maj 2011

Det närmar sig!

Om ett par dagar är det morsdag.
Sedan Theans 2 års dag och sen min födelsedag.


Jag bubblar här hemma om vad jag önskar mig.
Och listan växer och växer. 
Ibland minns jag inte ens vad jag sagt att jag önskat mig så det är kanske inte så viktigt trots allt.



Nåt som dock hänger kvar på listan är Gerbera gratäng formar.
Flera Mateus tallrikar.

En resa till badhotellet i Fredrikshavn. Vi var där för 2 år sedan över midsommar när Thea grisen bara var ett par dagar gammal.
Så otroligt mysigt att komma ifrån ett tag och nu när både Milton och Thea vuxit till sig lite skulle det vara så roligt att göra om resan.
Kanske stanna ett par dagar till denna gången och verkligen mysa.


En annan "present" som jag skulle bli överlycklig över är om maken kan göra klart grusgången för mig.
Orken från min sida finns inte. Varken i kropp eller själ.


Lite blommor att fylla upp trädgården med.
Ett land att odla grönsaker i med tillhörande pallkragar.


Sist men inte minst skulle ju vara att resa till min älskling i grekland! 


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar