fredag 27 maj 2011

Oj

Så tyst det är när barnen inte är hemma.
Maken och jag har käkat pizza, druckit coca cola, käkat kolor (tillsammans med Jack, den bebisen är hemma) och sitter nu och tittar på Pirates of The Caribbean tillsammans medans tapetklistret står på jäsning ute i köket.


Brasan är tänd, lite levande ljus brinner och vi har det allmänt mysigt.
Dock har jag redan fått en tillsägning att jag måste varva ner.
Jag går på högvarv hela tiden.Både vill och kan inte känna efter hur trött jag är på riktigt.
Risken finns att jag inte hinner pigga på mig tills ungarna kommer hem.
En helg går så rasande fort även om man tycker att 3 dagar känns långt!


Nää jag stressar redan över att det snart är söndag,. 
Och då har helgen precis börjat!
Hur ska detta gå?!?


Nu ska jag röra i mitt klister och ev ringa ett samtal till min älskade höggravida vän.


Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar