tisdag 17 maj 2011

Vem skulle du tappa tvålen för?

Själv tappar jag gärna tvålen för Martin Timell!!


Har sedan barnsben, och Bullen 1987 haft en förälskelse i denna karln.
Maken är väl medveten om detta och brukar lämna mig ensam med förälskelsen på tvn på tisdagarna.
Vad det är med Martin Timell som fångat mig har jag ingen aning om.
Men jag misstänker att det är det faktum att han verkar så urmysig och jag bara älskar hans skratt.


Humor är nåt jag faller för.


Sen är han ju lite små söt.
Vem skulle du tappa tvålen för?


Min nro 2 är Mr George Clooney!! Och vilken 2a sen då!!


Linda

2 kommentarer:

  1. Susanna Alaiso18 maj 2011 kl. 11:45

    Jag skulle gärna tappa tvålen för Mr Clooney..han e het...men Martin Timell...nääää...hujja..men tur att smaken e som baken...;)
    Mitt wild card här hemma e Mr Dreamy..från greays anatomi... jag får lov att vara otrogen med honom....;) Puss

    SvaraRadera
  2. haha. ja men det är väl tur att smaken är som baken.
    Mr Dreamy har jag aldrig riktigt fallit för. Vilket e tur annars kanske det hade blivit catfight ;-)

    SvaraRadera