torsdag 26 maj 2011

Sagaform

Här går det riktigt trögt på blogg fronten.
Jag vet inte hur många inlägg jag skrivit dom senaste dagarna men kommer inte så långt som att publicera dom.
Istället stänger jag ner datorn, låter inlägget ligga framme ett par dagar för att sedan stänga det utan att lägga ut det.


Hoppas jag "orkar" trycka på publicera knappen idag ;-)


Här i Borås började i dag Sagaforms stora sommar utförsäljning.
Förra sommaren hade dom en sommar butik som var öppet x-antal dagar i veckan med en massa fin fina fynd.
Nu skall dom visst stänga ner den butiken och har öppet det sista nu i helgen.
Med start från och med idag!



Serveringsskål  - Animal Butterfly Liten 

Serveringsskål - Animal Butterfly Stor


Ganska så mycket folk som kom första dagen. Butiken i sig är ganska liten så det blev en del vassa armbågar som kom fram.
Till er som har möjlighet att åka dit - Gör det!
Riktigt bra priser och jag tror knappast att dom hinner sälja slut på grejorna innan lördag.
Fanns hur mycket som helst av allt!


Denna helgen blir maken och jag ensamma.Barnen skall till mormor och morfar och vi skall få tiden att gå genom att bygga staket, tapetsera klart, fixa med lister, måla sängar, tvätta.
Ja ni vet allt det där som man skjuter på när man sitter helt död i soffan efter en hysterisk dag med 3 ungar.
En del mys och sovmorgon tror jag vi allt hinner klämma in oxå.


Men först är det lämna barn och överaska mamma med en tidig födelsedagspresent som gäller.
Lite smått nervös över vad kära mor skall tycka om sin present från oss alla.


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar