torsdag 8 april 2010

Skatten

Nu har nog dom flesta fått reda på om man får lite extra klirr i kassan till sommaren eller om man tråkigt nog får betala tillbaka.

Jag hoppas ju självklar på att alla fått goda nyheter.
Här planeras det för fullt för vad det extra klirret i kassan skall gå till.

Än så länge har jag "bara" bestämt mig för ett par vitrinskåp till det ommöblerade storarummet.
Har kikat runt länge och noga.
Men har nog bestämt mig för dessa smådal från det stora gulblåa företaget.
En enkel och snygg modell som inte kostar alldeles för mycket. Och som passar alldeles utmärkt i den lilla vrå där dom är tänkta att stå.
Och skulle man vilja möblera om igen... *Harkel* Så är dom inte stora och otympliga att flytta på.

Vad ska ni unna er ?
Här finns även funderingar för en lite hotell vistelse med bara maken.
Kanske man skulle satsa på att göra kring bröllopsdagen, vi fick ju aldrig någon riktig bröllops natt.
En så här i efterhand skrattretande historia. Då hjärtskärande.

Linda

1 kommentar:

  1. Jättefint skåp, bra grej att lägga pengarna på! Själv vet jag inte riktigt vad jag ska unna mig...men något riktigt onödigt blir det säkert!;-)
    Kram Nettan

    SvaraRadera