tisdag 27 april 2010

Minimakeover

Före/Efter

 
Under dagarna av tystnad här har jag gjort diverse olika projekt här hemma.
Bland annat sytt kuddar till utemöblerna, fixat med inbjudningskort, tvättat en hel massa igen, fixat i trädgården osv osv.
 
Även hunnit med att ändra om en del i våran hall vid entren.
Bilderna är inte av bästa kvalitet och piffning och undanplock av verkligheten har jag inte ens haft tid till!
Nedre bilden av hallen är till och med fotad av Milton man i huset.
En blivande photograf kanske ;-)
 
Jag hade ju helt missat att fotat "stora" delen av hallen innan jag målade om där.
Då är det ju tur att man har en liten som älskar att springa runt med kameran och skrika shees - cheese!
 
Av min moster som var på besök i förra veckan fick vi en gammal klenod.
En urfin hatthylla som hon satt nya hängare på.
Tillsammans med den fick jack och skor platsen flytta till den lilla delen vid tvättstugan.
Mycket mer behändigt.
Tycker mamman iallefall.
 
Jag märker ju varje gång jag bloggar att jag suger på att uppdater.
Undrar ens om jag har någon som läser hos mig.
Fröken P jag vet ju att du finns här iallefall.
Besöksräknaren tickar ju på.Inte så snabbt men iallefall.
Ni är ju några som kikar in.
Men vilka är ni?
 
Linda
 

2 kommentarer:

  1. Klart jag finns. Jag läser så fort jag ser att du uppdaterat!
    Fint det blev i lilla hallen. :-) Blev stora hallen väldigt stoooor nu??
    Kram vännen min!

    SvaraRadera
  2. Jag kollar på din blogg varjedag typ :-)

    Kimberly

    SvaraRadera