tisdag 6 april 2010

Dags för tvättstugan

Nu börjar arbetet med tvättstugan.
En avlastningsplats som skall rivas. Maskiner som skall flyttas på och upp med hyllor.

Maken har påbörjat jobbet medans jag håller på att lägga barn. Tro det eller ej, det är det jag gör nu ;-)
Och bloggar mellan springningarna för att stoppa lillemannen i säng igen.

Gubben är så snäll och duktig som kommer hem från en lång arbetsdag och går ner och sätter igång med mitt heliga rum.
För tvättstugan är faktiskt min. Och bara min..
Precis som jag vill ha det!!

Kanske är det lite kompensation från hans sida idag att han fixar där nere, han fick världens godaste och efterlängtade Iranska gryta idag.
Som han bett mig göra hur länge som helst och idag fick han den.
Kanske den var lite kompensation från min sida då jag fick en tur till Ikea igår trots att maken inte riktigt var sugen.

Ja vem som kompenserar vem kan man vrida och vända på hur länge som helst. ;-)
Vänd det som det passar er bäst.

Linda

Bilder på "nya" tvättstugan kommer definitivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar