lördag 17 april 2010

Kärlek


Under min berömda resa till Ullared som jag fick gjort med en av mina bästa vänner Fröken P för ett par veckor sedan.
Hittade jag dessa söta ramar som jag var tvungen att få med mig hem till barnens foton.

Dom står för tillfället på skänken i hallen och ser vackra ut.
Platsen är jag kankse inte helt 100 med men det kommer.

Maken och Fröken P skrattade gott åt mig då jag blev lite smått förälskad i flickan som följde med ramen.
I vanliga fall brukar det vara bilder på barn som leker på en strand eller dylikt.
Denna gången satt det en liten flicka med små lockigt brunt hår och bambiögon i sepia ton..

Så underbar - hon fångade hela mig.
Kanske påminde hon om Thea grisen.
Eller så var hon bara otroligt vacker.

Så det kan bli ibland.
Skojade till det med Fröken P och sa att jag skulle kanske köpt 4 ramar så hade hon kunnat få ingå i familjen hon oxå! ;-)

Idag är det lördag.
Här blir lite vanligt lördags plock och bäddning i gästrummet.
Gammelmoster Maritha kommer imorgon och stannar ett par dagar.
Annars blir det nog mest slappande.
Vädret tillåter tyvärr inte så mycket pyssel i trädgården.
Förhoppningsvis återkommer solen i morgon igen,.

Linda

1 kommentar:

  1. Nu blir jag stolt över dig att du kunde slita dig från den vacka foto-flickan och sätta in bilder på dina fina barn! Det blev super fint vännen min! :-)

    SvaraRadera