torsdag 1 oktober 2009

Underbara Bok

När vi var i Göteborg för firandet av pappas födelsedag passade jag på att ge mig på jakt efter Tildas Hus men utan tur.

Panduro hade slut på just den men jag fick istället med mig en annan liten underbar bok med en massa inspirerande saker i.

Tildas Landsted - på landet og ved havet.
Så underbar , vilka gudomliga bilder och roliga pysselförmål.
Tyvärr fanns den bara på norska - eller tyvärr och tyvärr - det fungerar ju lika bra det.
Att jag har en speciell för kärlek till Norge vet ni som känner mig.

I boken fanns lite pyssel som blivit uppskrivet på min lista över saker som jag skall knåpa ihop.Nu här närmast står leksaker till barnen i julklapp.
















Boken är som sagt helt fantastisk. Är man inte den  pyssliga av sig så är den iallefall värd att bläddra igenom om man kommer över den.

Som ni säkert redan har klurat ut så är det tårtor, glassar och djur som står på julklappslistan.
Tanken var att göra varsitt gosedjur till Milton och Thea, men när storasyster Shola kikade i boken beställde hon genast ett djur hon med.

Linda

1 kommentar:

  1. Söt bok, den verkar väldigt bra! Kul med inspirationsböcker, man kan få många tips och ideér därifrån. Ha det så bra!

    SvaraRadera