fredag 30 oktober 2009

Julklappsbeställning

Här har vi så sakterligen börjat med julklappsinköp och födelsedagsplanering.
Sonen fyller 2 år den 23 december då även kalaset blir.

Barnens mormor är som barnens mor - köper hellre något som man vet att dom vill ha / behöver än något som "råkar" gå sönder dagen efter eller hamnar i en låda någonstans.

Detta året gjorde jag en beställning på Elsas Hem.


                             Bilden lånad från Elsas Hem


Jag är fortfarande förundrad över det otroliga bemötandet som man fick som kund hos Elsas Hem.
Helt fantastiskt. Jag var på jakt efter ett födelsedagståg till Miltons kalas bord men kunde inte hitta det på hemsidan. Efter kontakt med Malin visade det sig att tågen var restade.

Svor lite över att jag alltid skjuter på saker till sista stund.
Då visade det sig att Malin hade ett tåg kvar som hon sparade till mig. Jag gjorde min beställning och 2 dagar senare hamnade paketet hemma hos min mor som det skulle.

Men nu kliar det i mammans fingrar - hmm undra om jag skall be mor min skicka tåget hem till mig..
Eller kan jag vänta tills nästa gång vi är i Göteborg?!?

Vad tror ni?!

Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar