söndag 12 september 2010

Bättre sent än aldrig!!

I slutet av Augusti firade maken och jag 4 årig bröllopsdag.
Ett par dagar innan kom han hem med ett suspekt uttryck i ansiktet.
Ett suspekt uttryck i maken ansikte innebär oftast att han inte kommer att kunna hålla sig dagen/kvällen ut.

Mycket riktigt, efter maten fick jag fråga om jag ville ha min bröllopspresent!
Självklart var ju jag lika nyfiken jag och kunde inte annat än att säga ja.

Fick ju självklart då i uppdrag att gå på äventyrsjakt , hmm ja om man nu kan kalla det för det.
Men det är alltid lika spännande när maken säger ungefär hur stort paketet är och ungefär vart det står.

För av någon anledning lyckas jag alltid bli blind och om paketen står mitt under näsan på mig så hittar jag den inte.

Tillslut hittade jag den dock!


Jag fick min älskade Mocca Master som jag önskat i flera år.
Ett underbart gott kaffe kokas numera flera gånger per dag.
Och jag njuter lika mycket av varje kopp!!


Tack min älskade make.

Linda

Jag hoppas att någon skall kunna hjälpa mig med ett problem som jag har här på bloggen.
Varje gång jag lägger in en bild så centreras texten och hur jag än bär mig åt lyckas jag inte med att vänster eller höger ställa den. Någon som vet hur man gör??
Tacksam för all hjälp jag kan få.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar