söndag 26 september 2010

15 års jubileum!!

Igår var det dags för den stora kvällen.
15 års jubileum sedan jag slutade högstadiet.

Dagen tillbringades tyvärr med Thea på jourcentralen pga av en infektion i ett sår i foten.
Egentligen skulle jag åkt ganska tidigt hemifrån och tillbringat dagen hos Tina och Pontus, druckigt lite gott, skrattat en massa och sedan festat hela natten lång. Fått sovmorgon och åkt hem någon gång under dagen idag.

Tyvärr blir det inte alltid som man planerat och ganska direkt efter jourcentralen fick jag ett samtal från svägerskan, att dom försökt att få tag på oss sedan fredag eftermiddag pga att svärfar fått flera hjärtinfarkter och ligger på sjukhus.

Hade jag fått bestämma så hade det vaert maken som åkt till Göteborg i går, men icke.
Jag fick snällt åka iväg på 15 års jubileum trots att humöret inte låg på topp.
Inte riktigt samma sak när man vet att man senare under kvällen måste bege sig hemåt men endock kul!
Riktigt roligt att se hur folk har förändrats och höra vad som hänt i deras liv!

Hade väldigt gärna kunnat vara med och "supa" skallen av sig för en gång skull.
Men varken kroppen eller ödet hade lust med det.
Käkade ok mat, hade kul med gamla vänner, skrattade , rökte och drack alkoholfritt ;-)






Lite bilder blev det allt.

 Fröknarna Tina och Linda innan utgång.
Underbart spralliga och underbara Dan.What would life have been without U!!
Porträtt

Demonstration av eran egen bloggerska om hur man lär sig att fota sig själv när ingen i familjen vill ;-)
Vilken sida som funkar bäst, Hur man får näsan och ansiktet att se smalare ut med en enkel lutning *S*
Nästan så man skulle kunna tro att man fått lite för mycket innan för västen.

Nää en riktigt trevlig afton.
Jag ser redan fram emot 30 års återträffen :-)

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar