lördag 16 juli 2011

Slut

Har idag kommit hem efter ett par dagar hemma hos mamsen och papsen.
Att man kan bli så trött av att vara borta och vila upp sig!
Tröttare än när jag for.


Maken var hemma och fixade med vatten och rör.
Men trevligt har vi haft det!
Skrev ju för ett par dagar sedan om att  - Vi är på modet , nu är artikeln här.
Klicka på texten Vi är på modet och klicka fram till sidan 12 så hittar ni både bilder och text på våran familj.


Tyvärr är jag inte så duktig så jag kan lägga in det här.
Och dottern som skulle hjälpa mig har flytt hemmet för övernattning hos en tjejkompis.
Själv blir det till att ta nattlampan och gå och lägga mig och läsa min bok.
Och kramas med maken som jag saknat så!!


Godnatt på er och fortsatt trevlig lördagskväll


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar