onsdag 13 juli 2011

Ett inbokat möte

Idag blev det äntligen av.
Pga någon influensa liknande historia har vi senaste veckan fått boka om ett möte 3 ggr.
Nu idag är vi äntligen friska och smittfria.




Mötet var med en journalist från just
som var här för att göra en artikel om oss som 3 barns familj.
Mycket trevligt.
Imorgon får jag antagligen artikeln mailad till mig för att godkänna det som skrivs innan det kommer i tidningen.


Spännande!!


Efter mötet med Bt fick jag ett samtal mycket snabbare än vad jag trott.
Hjälpmedelscentralen skall komma och göra hembesök.
Kolla lite vad jag behöver osv.
Sen får vi se vart detta leder..
Inte lika roliga nyheter kanske men sådant är livet.
Sjukskrivningen just nu underlättar.
Har ingen aning om hur jag skulle klara mig annars!!


Nog om det.
Nu skall jag lura 2 små mellan åldrarna 2-4 och låtsas som att dom missat godnattsången.
För nu är mamman trött!!


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar