fredag 10 juni 2011

Välkommen Till Virkligheten



En av mina födelsedagspresenter blev denna virkbok med en massa roliga saker att pyssla med - så som bil och husvagn, robotar, älgar, prinsessor, homorävar och mycket mycket mer.
Denna blogg tillhör en 80årig gammal tant som tycker om att virka och äta lösgodis ;-)
Eller vissa kanske tror det iallefall.

En fredagskväll som denna och huset är knäpptyst!
Alla sover - känns det som iallefall.
Shola håller väl på att skypa eller nåt nere på sitt rum.
Resten av fam har däckat och jag  funderar på om jag skulle öppna mig en flarra med vin och umgås lite mer med min virknål.
Har sovit rätt så oroligt sedans jag bytte medicinus, så kanske kan vinet få en att sova ordentligt.
Nackdelen är ju dock att man kanske behöver dricka ett par glas varje kväll hedanefter för att kunna komma till ro..

Kanske bäst att skippat så man inte blir en smygalkis oxå!

Hm men man kanske skulle ta sig ett snapsglas med vin eller nåt... Beslutångestallan!

Ps, håller tummarna för att min älsklingsflicka ligger på förlossningen och krystar järnet nu!

Ha en mysig fredagskväll 
Linda och virkpinnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar