lördag 4 juni 2011

Bättre än Sex

Att segla på små rosa moln och äta Werther´s Choklad har sina fördelar ;-)
Sedan någon dag tillbaka går jag på ny medicin.
En riktigt dunder tablett som skall tas flera ggr per dag.
Håller tummarna för att det kommer fungera bättre än den tidigare medicineringen.

Helgen och ledigheten har susat förbi i rasande fart.
En helg med riktigt kanonväder, garage sidan hade idag - i solen 43,5 grader. 
Varmt!
Men så skönt.
En massa tid har tillbringats utomhus och ungarna har fått gott med färg.
Pappan i huset och svärfar, som har varit på besök har fixat med staket.
I fredags fick vi fin besök av bästaste D, som oxå han hjälpte till att bygga staket och dricka kaffe istället för att sitta framför tv:n en fredagskväll.

Det går framåt.Sakta men säkert iallefall.
Tyvärr kan jag inte hjälpa maken så som jag skulle vilja.
Men han klarar det så galant så det kanske inte gör så mycket.

Sitter här en smula avis då finaste Fröken P har tillbringat hela långa dagen på Ullared.
Och jag kunde inte följa med.
Dom små rosa molnen gör så att jag kanske inte ska köra bil förrens jag vant mig vid sinnesstämningen.

Imorgon blir det tårtbak och fixande här hemma.
Hon som knapprar på datorn fyller ännu mera lite vuxen på måndag.
En Nationaltös.
Eller vi kanske skulle döpa om nationaldagen till - Lindas Dag.
Men varför inte lixom. Hur kul som helst att få vara den som alla firar.

Nu ska jag stänga ner innan ruset sätter in igen!

Ps - att klämma i sig en hel werthers Chokladkaka själv är ingen riktigt höjdare - den ger en liten lätt känsla av illamående...

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar