torsdag 7 april 2011

Kul att se.

Att trots att här inte regnar inlägg så tickar besöksvisaren på.


Handen mår inte helt hundra ännu, vilket ioch försig inte är så konstigt när dom var inne och grävt och haft sig i den.
Jag har försökt att återge detaljer till maken om hur det känns i handen, vad dom gjort under op osv.
Jag tror inte att det uppskattas riktigt.


En ulkning, rynkning på näsan och - tack men jag behöver inte veta- så är det den uppfattningen jag fått.
Därför bespar jag er morbida tankar och förklaringar.
Jag tycker själv att sådant är super intressant.
Men det är jag visst ensam om!


Denna morgon ville jag mest tacka er som kikar in här varje dag.
För att underlätta kan ni klicka på knapparna "bloglovin" eller följ med google, då får ni ett litet meddelande när jag uppdaterat.


Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar