lördag 26 september 2009

Milton och Theas rum

Här kommer lite före/mitti ommålningsbilder från barnens rum.
Jag hade ju tänkt mig att fota hela huset tomt så jag hade före och efter bilder.
Men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Så mitt under spackling, slipning och målning fick svägerskan springa runt och fota just barnens rum.

Hon kom över på den briljanta ideen om att kleta ner ansiktet med målar färg för att det skulle se ut som att vi haft färg krig.



Rummet är nu färdig målat och halvt piffat.När rummet känns hundra kommer det fler bilder.


























Ser ni det föga intresset hos mig ;-)



Här ska det nu fixas med arbetsrum. Försöka gå ner och sortera och fixa i bokhyllorna först.
Sen kommer maken med hyllor.
Då sätts det igång på allvar.

Ha en underbar lördag.

♥ Linda

Tillägg - någon som vet varöfr jag inte får saker och ting på plats? blogspot bestämmer lixom själv vart min text  och bilder skall vara.

1 kommentar:

  1. Tack för den söta kommentaren!

    Blir roligt att se efter bilder! Jag är också dålig på att ta före bilder. Nu på eftermiddagen slipade och spacklade jag ett skåp och en knoppbräda men kom på att jag inte har före bilder.

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera