lördag 27 augusti 2011

Helsingör



Här har som vanligt varit en aningens tyst. 
Att blogga faller inte mig riktigt i smaken för tillfället.
Nu blir det mest ett tvångsinlägg för att se om lusten kommer tillbaka efter detta.
Vi får se!

Förra helgen åkte jag och barnen på ett dagsöventyr tillsammans med Bästa Granninnan P och hennes underbara ungar till Helsingör..
En hel dag i solen med glassätande, lite shoppande, sniffandes i danska ostbutiker.


 En av gågatorna i Helsingör
Min underbara Shola

 Brandmannen Milton smaskandes på godis
Lilla grisen Thea posar medans Shola och Amanda tar bilder

En riktigt trevlig dag hade vi.
Och kommer förhoppningsvis att göra om det snart igen.
Att vi sedan fick en riktigt god middag hemma hos Ps föräldrar gjorde inte saken sämre.


Denna helgen eller rättare sagt igår firade maken och jag 5 årig bröllopsdag.
Middag avnjutes på Thai Elephant här i Borås.
Barnen är hos mormor och morfar. Och maken och jag är snart på väg över till grannarna för en kopp kaffe.
Sen blir det syltande resten av kvällen.Förhoppningsvis!


1 kommentar: